一番良かった年

2022.05.01(sun)

My best year was definitely 2020.
There were lots of good things for my husband and me in the year.
First, we went to Vanuatu for our honeymoon.
Vanuatu was a country I had wanted to visit since I was a junior high school student.
Secondly, a son was born to us.

 

私の1番良かった年は間違いなく2020年です。
夫と私にとってたくさんのいいことがありました。
まず、新婚旅行でバヌアツに行きました。
バヌアツは私が中学生だった頃から行きたかった国です。
そして息子が生まれました。

===============